Hej ljubavi,najgora bolesti....

Heej bloggen :)<333!

Imorse åkte jag ensam till skolan :)!Pratade med Maja lite :) <333!!Sen så hade vi matte,jag pratade med Zaneta :)<333!Sen hade vi lunch och svenska :D!Vi fick sluta tidigare så jag gick inte till hemspråken -.-!
Dajana kom till min skola :)<333!Sen drog vi till skäris :)<333!
Åkte hem och tittade lite på tv :)!Pratade med Maja igen XD <333!
Sen så messade Boka och vi drog till skäris :)<333!Sen pratade vi med Maja :)<333!
Kom hem och duschade,var vid datan,pratade hela kvällen med Maja och ritade min bild XD!
Nu ska jag sov,jag är jävligt trött :(!Och jag vet inte hur jag ska vakna imorgon -.-!

Gott natt,puss <3333!


(hade lång hår här :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0