31/03-2011

Hallå där :)!
Dagen började vid 09 : 30 fixade mig och åkte till fittja,Cianta hoppade in :)<333!Vi såg min beebbek :D <333!
Vi hade samling med andra bf klassen,vi ''hade'' matte,joel va inte där,så alla gjorde vad dem ville :)!
Sen hade vi lunch,sen svenska,vi fick sluta tidigare...Vi hade rast jag o cianata lyssnade på musik och låg på scenen vid caffiterian :)<333!Ring,ring  o jag tror jag e kär XD!Sen hade vi föreläsning på uppdraget.Fick sluta tidigare :)!
Mötte Dajana och vi chillade en stund :)<333!Sen åkte jag hem,slängde mina grejer i tvätten och åkte till mälarhöjden igen x)<333!Dajana & jag chillade i skäris en stund,sen drog vi hem :)!Min sötnos :D<333333!
Softade och tog det  lungt :)!Duschade,fixade lite saker och chillade med pappa :)!Gjorde inget speciellt :)!
Blev irriterad när jag spg snön :@ -.-!Men de smällter (A)!
Kram :)<333




Haha Dajana & Jag 2010-Mars


Dajana <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0