27/03-2011

Heej sötnosar (A) <333!

Seg uppdatering som varje helg :/!Men jag berättar kort :)!

I fedags var jag i skolan,träffade kattis en stund :)<33!Och jobbade sen :)!Maja kom till mälarhöjden,sen så drog jag,maja & dajana till skäris :)<333!Var en stund där,sen åkte jag & dajana till mig och maja åkte hem.Vi chillade hos mig :)!Sen sjusade vi hem Dajana....Jag sommnade tidigt i,var skit trött...

I lördags vaknade jag tidigare eftersom jag jobbade :)!Jag dog,fick reda på en massa XD!Min mukica :D <3333333!Efter jobbet åkte jag hem och duschade...Softade hemma,sen åkte jag till Dajana :)<333!Jag sov där,vi hade skit kul :)<333!Vi sommnade sent :S!

Idag ställde jag in klockan tidigt och tiden ändrades ju så allt blev knas XD!Men vi gick upp i tid iaf :)!Softade lite,plattade håret,vi åt frukost och vi gick till bussen :)!Vi mötte upp gänget i Älvsjö :)<333!Sen så åkte vi till folklor,var där halva dagen,sen hämtade pappa oss i älvsjö när vi var klara :)<333!Chillade hemmahandlade med pappa,åt,sen ringde dajana o berättade om mukica XD!Jag blev helt cp XD <333333333!Livet e så underbar ibland :P!Sen åkte jag med pappa till fittja,han tvättade bilen :)!Vi åkte hem,jag duschade osv :)!Fixade saker till skolan imon :)!

Sitter och lyssnar på musik :)!Och det fucking snöööaaarr igen,blir galen -.- :@!

Kram på er <333 


Ful bild från sommaren -.-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0