23/03-2011

Hej bebisar :) ♥ !

Hur är det med er :)?Själv mår jag ganska bra :)!

Såg Aylin imorse :) ♥ !Mötte upp Zaneta♥ vi åkte till skolan,hade läspass,sen matte och lunch :)!Vi chillade och pratade,vi spanade min guzz :P!Sen psykade jag Shayan med sms fr ''farbror Ahmed fr bagis'' XD !Hahahah han blev galen XD!Sen hade vi idrott,vi fick plugga själva....Så vi satt vi caffiterian och spanade in boysen fr FTG XD!
Sen hade vi prov i hälsopedagogik,det gick skit bra :)!Sen hade vi typ grupp arbete...Alla var cp och sprang runt,jag o Zaneta hade våra stunder XD!Sen slogs jag med jasin -.-!Jag gjorde illa knät,men det blev bra :P!Sen sjöng min bebek framför våran klassrum,vi dooog XD!
Asså älskar min skola,våra raster och elever XD ♥ !
Var med Zaneta lite i skolan,för att vi slutade tidigare och sen drog jag hem...Åt,tittade på tv,var med Niko i Ica Maxi/bil tema...
Pratade med Tamara på skype i nästan två timmar,tills det inte avbröts -.-!Längtar tills att se hene ♥ !!!Ludaco,Volim te mnogo ♥!Längtar grovt assååå ♥ !!!

Snart ska jag gå och duscha,så hörs vi senare :)!Puss ♥ !



Tamara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0