15/03-2011

Halloj :)!

Va händer :)?Dagen har gått snabbt,vaknade lite innan 07 : 00,fiaxde mig och drog till norsborg,köpte comviq och sen till bussen :)!Jag & Zaneta åkte tsms till skolan :)<333!
Vi tittade på film första lektionen,den var riktigt tung :S!Sen hade vi en ganska lång rast,efter det hade vi läspass och lunch...Efter det kollade vi klart på filmen :)!Hade rast och sen fyllde bi i några blanketter och sluutade...Fast jag hade hemspr :)!Det var skit kul...Det var bara Medina,Bane och jag :)!Vi pratade och drev :)!Vi slutade vid 17 : 10 :P!Sen åkte vi hem :)!
Kom hem vid 18 : 00...Är helt död :/!Har ont i näsan,kan inte andas :S!
Väntar tills att pappa ska komma hem,så ska vi fixa lite saker :)!

Hörs sen,puss <33333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0