14/03-2011

Heeej bloggen :)<3!

Vaknade vid 07 : 30 imorse,fixade mig och gick till vårdcentralen...Är sjuk igen -.-!Inga kommentarer...
Sen åkte jag till skolan,kom prick i tid :)!Hade läs pass,sen matte...Joel var sjuk så alla gjorde vad dem ville :P!
Jag & Cianta jagade min guzz XD<333!Sen hade vi engelska,det gick ganska snabbt :)!Sen lunchrast ocg bild :)!
Det var skit kul på bilden :)!Vi rittade våra mappar :)!Slutade lie tidigare och drog hem :)!
Tittade på tv,var i apoteket,lagade godaste passtan med niko och låg bara...Mår onte riktikt bra :(!Jag är trött på att vara sjuk -.-!Men jaa...
Lyssnar på musik nu och chillar :)!

Min kusin Matija och  Tanjica fyller år idag :)!Grattis <3333

H U G G S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0