09/03-2011

Heeej bloggen :D <3!

Jag var helt död igår och internet funkade inte på kvällen -.-!

Igår var det första dagen i skolan :)!Kul att se alla :D<333!Vi började vid 11:20...Vi hade typ normala lektioner,men vissa lärare började dampa osv direkt-.-!
Sen så slutade vi tidigare och jag fick vänta i en timmme och sen hade jag hemspråk....Jag slutade vid 17:35!Var helt död-.-!
Tittade på tv och gjorde inte så mkt...:P!

Idag vaknade jag vid 06:15,fixade mig och mötte upp Cianta <333!
Vi skulle ha läspass första lektionen,men påse(mojses) glömmde oss,som vanligt -.- :)!
Sen hade vi matte,efter det lunch och hål timme...Zeidon  var borta?!Så vi chillade....Och sist hade vi hälsopedagogik,vi gjorde massa saker och drev med gänget :)!Slutade vid 15:15 :D!
Åkte hem ensam,cianat hade hemspråk....
Tittade på tv typ hela dagen,mår inte så bra....Vet inte exakt varför?!
Så hörde jag att Aca Lukas kmr igeeeenn i aprriilllllllll :D!!!Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <333!

Ska fixa bilder o så nu,så bloggar jag lite senare :)!

Puss,puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0