07/03-2011

Heej sötnosar :)<333!

Hur må ni,själv har jag jäääättteee ont i huvudet :(!Vaknade med huvudvärk :(!
Jag var ju ledig idag :D!Pappa veäckte min innan 11,och jag åkte med honom till Nikolas skolan och gav honom hans SL kort eftersom jag hade glömmt att ge den till honom xD!
Sen hämtade vi min farmor och handlade med henne,sen åkte jag och pappa och handlade själva :P!
Sen åt jag och åkte med pappa till skolan :)!Jag hade utvecklingssamtal och allt gick bra :D!Är stolt över mig själv XD :P!Jag saknade lite skolan,det kändes som om jag aldrig gick i skolan förut XD!Var helt förtjust när jag kom till skolan XD!Jag var ju inte 6 veckor i skolan :O!Sen åkte jag till min kusiner :)<3333!Lekte med dem,vi tittade på film och hjälpte Kristina med läxor :D!Sen drog jag hem,tittade på Los Serrano,drev med Niko o mina fföräldrar :)<3333!
Duschade nyss,lyssnar på musik och tar det bara lung...Sista dagen i friheten :)!Tillbaka till verkligheten imorgon...

Hörs sen,puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0