00:50

Heej heej :)<3!

Hur mår ni :)?!Själv mår jag bra,förutom att jag har ont i huvudet lite :)!Men ingen fara :)!
Vaknade vid 11 : 30,chillade lite hemma och åkte till stan sen :)!Mötte Maja <333!Vi gick till akademinsbok handel(eller vad det nu heter) vi köpte en bok sen drog vi till stan :)!Jag köpte svarta byxor :P!
Sen chillade vi lite :)!Åt glass och vi åkte till universitetet :)!Jag åkte hem sen,lämnade grejer och åkte till mälarhöjden :)!Mötte Dajana :)<333!Vi åkte till skäris,träffade Marko M där,sen mötte vi upp Bratislav och åkte till heron :)!Vi vandrade runt,tills resten inte kom :)!Vi chillade,pratade,retades osv :P!Sen så drog alla ja,maja,milan,niko o bratislav var kvar :)!Vi drev lite och sedan sjusade maja oss till skäris :)!
Vi dog av garv när Milan typ fastande med jackan på bildörren och skrek majo,majo stanna XD!Hahahahah guuud XD!Sen åkte vi hem,bratislav hoppade ut i alby och vi åkte hem :)!Kom hem för ungefär en halv timme sen :)!

Det blev ingen solna,det blir imorgon ist :)!Sen blir det med gänget igen :P!
Ska sova nu,vi hörs imon :)!Ha det bra,puss <333!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh tack så mkt söta du <3

2011-03-03 @ 01:11:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0