Kucnuo je cas,istinu da cujem,volis li me jos,sutra putujem...

Heej bloggen :)!

Ska ta och berätta om dagen lite :)!
Som sagt var jag i nacka forum och stan.Köpte en massa(slänger in bilder när jag är i serbien). Mötte upp Cianta och vi shoppade :) ♥ !Sen började det spöregna :(!Fan asså,sjukaste vädret.
Aja efter det drog vi till skäris,köpte lite saker och träffade Aleks & Marko,chillade lite med dem,Cianta drog hem  och jag mötte upp Dajana :) ♥ !Vi drog till Heron och fikade på Cafe Classicccoo :D ♥ !Älskar caffet och killarna där  :P!Haha!
Efter fikan drog vi till skäris igen,sen hämtade Niko oss :) ♥ !Vi var hemma hos mig,pratade,drev,tittade igenom gammla bilder och pratade om gammla minnen ♥ !Sedan sjusade vi Dajana hem och jag sa hej då till henne och hennes familj ♥ !HATAR ATT SÄGA HEJ DÅ ! ! !
När jag kom hem tog jag ut kläder som jag ska ta med mig till Serbien. Ska packa imorgon,för att det blev rent helvete. Jag hatar att packa,det värsta jag vet!
Sitter och lyssnar på musik nu :)!Ska ta det bara lungt nu :)!
Puss ♥


Jag & Dajana ♥ ~ Jag älskar dig
(första bilden på oss två 2009/2010 nyårsafton)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0