19/06-2011

Heej bloggen :)!

Jag vet att jag inte uppdaterar så mycket men jag hinner inte :(!
Som ni vet var jag ute med Cianta igår :) ♥ !Vi promenerade,snackade och tog lite bilder :)!
Efter det åkte jag & Niko till Dajana sen åkte vi till heron där vi mötte upp Darko & Tasa :) ♥ !Vi fikade på Cafe Classico :D!Det bästa var när killarna vände om sig haha!Sen gick vi runt osv :)!Efter det lämnade vi Tatjana i skärholmen och vi åkte till Norsborg. Darko & Nikola gick till sjön och Dajana & jag gick en bit bort :)!Vi pratade osv :) ♥ !Sen kom Sasa och Nikola M vi chillade ute. Sen drog Dajana hem, min bror,lilla nikola & Darko åkte ena bilen och jag åkte med sasa bakom dem till älvsjö. Sen drog vi till donken. Efter det var vi ute. Vi kom hem lite efter 03 : 00. Jag somnade direkt.
Idag vaknade jag vid 11 : 00 åt frukost med pappa och sedan tittade vi på tv :)!Jag drog till min lilla Polack :) ♥ !Hon bytte min design som ni ser :D!Tack bebis ♥ !Var hos henne några timmar och sen drog jag hem.
Efter det grillade jag ensam igen :)!Gjorde kladdkaka och annat mat till mig. Jag käkade och chillade lite.
Sen drog jag med pappa till älvsjö och till mina kusiner :) ♥ !
Kom hem för en halv timme sen. Får se vad jag hittar på nu :)!

Vi hörs sen,puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0