07/06-2011

Tjena :)!♥

I natt sov jag skit dålig -.-!Somnade vid 5 och vaknade vid 07 : 45 -.-!
Fixade mig,väckte Shayan & Jasin och drog till tuben.Mötte upp killarna i bredäng och vi drog till skolan. Vi lämmnade lite böcker och vandrade runt lite sen pratade vi med engelska lärare. Vi softade lite,sen gjorde Jasin & jag en uppgift som vi har missat.
Efter det mötte jag Dajana :)  ♥ !Hhah dog av garv när Boka sa hej då till kvinnan XD!!!Vi köpte glass,promenderade och pratade :)!Efter det åkte jag hem,vart hemma en snabbis och mötte Boka i hallunda :) ♥ !Vi åkte till Nacka forum,hittade bokstavligen inget -.-!Båda blev trötta och sega sen.Vi drog till Willys köpte lite smått och gott och drog hem.
Åt och duschade,är skit tröötttt. Ska nog sova snart så hörs vi imorgon.

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0