01/07-2011 Montenegro

Heej på er :) ♥

Nu är jag tillbaka med uppdeteringen. Ska uppdatera hur mycket jag kan :).

Ska bäretta lite vad jag gjorde i Belgrad :)!Var med Duca,han fyllde år,sen shoppade jag,var med Veka,Latica o Bane. Sen var vi med Steva ute och i nån kafana XD!Vi hade skit kul. Sen så gjorde en massa roliga saker :)!

Igår kom jag till Montenegro :D!Jag var hemma en stund sen drog jag till Kotor med Filip och Viktor ♥ !Vi åkte hem och duschade och drog igen till Kotor,vi var på öppningen av restuarangen :)!Hade skit kul.Vaknade innan 14 : 00 idag,var helt förvirrad drömde om min bebek :)!Sen pratade jag med Veka,pappa o Niko på skype :)!
Ska se om Viktor har vaknat så ska vi dra till poolen :)!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. tacki sötis :*

2011-07-01 @ 17:28:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0