Album dragih uspomena ♥





Sanjam tvoje lice trecu noc za redom,
i u snu te dozivam.
Boze, s kakvim zarom jos ti usne ljubim,
necu da se probudim.
Sklopim oci da te gledam, te slike mi zivot znace,
kako vreme prolazi volim te sve jace.


Svaka tuga trazi druga, tamo gde se ljubav gasi,
molim Boga bol za tobom da me ubije,
da me ubije a da me spasi.
Svaka tuga trazi druga, od mene boljeg drustva nema,
sa mnom zivi, uvek uspe da ozivi
album dragih uspomena...

Sanjam srecno vreme, tebe pored mene,
jutro mi te otima.
Hladan jastuk grlim, jos te svuda ima,
noc mi kao godina
.
Napio se zedan vode, lutalica skrasice se,
a slep od ljubavi cekam cuda da se dese.


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

sv, ne det var inget. Jag är bara lite känslig just nu typ, men det är bra igen. :)) <333 tack för du brydde dig det betyder verkligen sötnos <33 :)



och förlåt för super sent svar! har inte haft möjlighet att svara på kommenterarerna :/ <3

har du några speciella planer för helgen? :)

kramar!

2011-01-28 @ 21:51:00
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0