04/01-2011

Tjatja bloggen :)<33!

Hur mår ni?Själv mår jag helt okej :)!
Sov till typ 13 : ?,till min bror inte väckte mig -.-!Tönt -.- <33!
Sen åkte jag till stan och träffade min musse :) <333!Vi kollade runt lite,hittade fina kläder :)!
Måste köpa :P!Köpte bara en svart bad hair bay mössa :)!Åkte hem sen... 
Pratade i telefon en timme med tönten -.-!Så missade jag Los Serrano,glömmde helt ovh hållet -.-!
Wbbade och shattade lite med Steffi & Kristina <333!

Ska ta det bara lung nu :)!Vi hörs sen :)!Kraammm <333


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

jag har det jätte bra! :) <3 & det är bra med mig! ;D

vad har du gjort idag? :))<3333

kram!

2011-01-04 @ 21:19:56
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0