01/01-2011

Heej bloggen :) <333!

Ett till år har gått :)!

Igår var jag hos mina kusiner i Fittja :)<333!Sen fixade jag mig och åkte till Västberga med Milos & Nikola :)!
Mötte upp resten och började festa :P!Det var tunnggtt <3333!
Det var super kul :D!Bästa nyårs afton hittills :D<3333!Bästa minnen :)<3333!
Jag & Maja hade hemliga beondrare XD!Vi fick röda rosor :P!Hhah :P!Kan inte beskriva med ord hur kul det var :)!
Jag & Maja skulle till hennes bil hämmta andra skor,och majas klack gick sönder XD!Hhahah...jag dog avv garv XD!Mussooo min XD!Skit rolig :)<33!Ett bra start på året var det :D!Big likkeee :D<333!

Nytt år,nytt start,nytt liv,nya kännslor,nya bekymmer,nya minnen,allt blir på nytt :D <33!

Sedan åkte vi till skogås :)!Chillade där och åkte till hagsätra sen :)!Milan,Maja,Niko och jag dog av garv XD<333!
Kom hem vid 06 : 00 x)!
Vaknade runt 14 : 40 idag XD!Var ute med min kusin Kristina :)<333!Chillar hemma nu :)!
Ska kolla på Los Serano snart sen ska jag lägga upp bilder :)!
Hur hade ni det på nyårs afton och vad var era löften :D <3?!

Puss <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0