00:37

Heeej bloggen :D <3!

Jag lever...Hade inegn tid eller lusst att blogga :/!Sorry...
Dagarna rullar snabbt...Inget speciellt hände under tiden...
Skolan,vänner,kusiner,jobbat,pluggat,var i kungträdgården och åkte skridskor i helgen,var med kattis,maja,dajana,milan o alla...Började folklor i söndags :)<333!Fick damp utbrått :$ XD!!Hhaha...
E lite trött på skit snack men jaaa...Det löser sig,jag bryr mig inte :)!Det rör inte mig längre :)!Så snacka skit huuuurrr mycket ni vill!!!Ni slöser bara tid..Men ja :D!
Idag var det en vanlig dag i skolan....Plugg,plugg,plugggg....Redovisade engelska :D!Spg min bebek...Sommnade när jag kom hem x)!Tittade på Los Serrano,sen min lille kusin Stefan ringde mig XD!Fett söttt <333!Pluggade och duschade...
Ska sova snart,vi hörs imorgon...

Pusss <3333!


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

rätt inställning! skit snack är bara för dom som har lite att göra! :)) <333



SV; det är bra med mig sötis! :D <33 hur är det själv? :)<33

kramar <333

2011-01-18 @ 14:41:21
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0