00:02

Hej bebos :D<333!

Hur mår ni :)?!Själv mår jag helt okej :)!
Ingen bra uppdatering efter som jag hadde fullt upp,firade jul idag(jag är ortodox) :P!

IGÅR (badnje vece<3)

Pappa vöckte mig vid 12 : 00 så fixade vi lite grejer,sen åkte jag till mina kusiner,Steffi & Kristina :)<33!
Åkte med Kristina till Kyrkan vid 18 : 00...:)<3!
Såg min bebbeeekkkkk :D :D <33333!Blev skit glaadd :D!Tände ljus,tåg badnjak och var ute med Maja & Milan :)<333!Sen träffade vi Marko,AleksDajana,Tatjana,Boris,Gaga,Marija M,Zeljana och resten :)<333!
Aleks ville mula mig,men jag hade tur för att vi var i Kyrkan :D!!Hhahha :P!
Höll ppå att dö av garv...Bästa var när dajana sa till Boris om stolin XD (Ajde was dwojica pederi,ewo wam stolica da se ne guzite tu ) XD!!!Gudd assåå...Sen köpte vi coko plazma :P!Och åkte hem :)!
Sommnade vid 06 : 00 imorse -.-!

IDAG (Bozic / Mir Boziji,Hristos se rodi<3)

Dagen började med att min bror sprang in till  mitt rum och började väcka mig -.-!
Sen så blev jag glad,min kusin Har lagt upp låtar på min fb XD(za mog zeta luku) XD!Milan e skit rolig <33!
Sen åkte vid till farmor och farfar...Alla var där,vi åt,pratade osv :)<333!Mysigt :D<333!
Åkte hem sen,sov typ i en timme,sen åkte med pappa tillFittja igen XD <333!Var med Stefan & Kristina,dem mossaddee mitt huvud :O :S XD!Lekte med dem<333!Gosade med Steffi min bebis <333!Kollade på ''Miris kise na Balkanu'' och åkte hem :)!
Duschade och kollade på ''Ranjeni orao'' :)!Sitter och tar det lung nu :)!
Får sen var jag ska göra :P!

PUSSPUSSPUSS <333 

Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

naw tack så mke sötnos! :D <333 DSM! <3

allt är super med mig! ;D med dig då sötis?:)) <33

kramar på dig <33

2011-01-08 @ 11:05:48
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0