00:43

Heej mina kära läsare :)<33!

Det var jätte dålig uppdatering :S!Hade ingen tid...Men  jag berättar kort nu :)!

I fredags så var det sista dagen på praktiken :(!Jag var så ledsen...Vi var på teater,sen var jag kvar en stund tll...Blev gråtfärdig när jag kramade alla barn :(!Bästa minnen <333!Tack för allt <333!Bästa barnen och personalen <3333!
Saknar dem skit mycket <333333333!
Och då började sport lovet :D<3333!!!Skönt med sammtidigt sorligt att jag inte ska till praktiken :(!
Sen så åkte jag till jobbet :)!Jobbade med Dajana :)<333!Vi åkte hem till mig efter jobbet :)<33!Katarina,Milos och deras föräldrar kom senare...Vi chillade :)<333!Sen så sjusade vi Dajana hem,åkte till donken och käkade :)!Sen softade vi hos mig resten av kvällen :)!

I lördags vaknade jag vid 09 : 30,pratade med min pappa :)<333!Sen åkte jag till jobbet :)!Åkte till skäris med Dajana :)!Vi köpte gejer och drog hem :)!Sen kom Nikola,kattis o milos :)!Jag duschade och fixade mig,vi festade :D!Vi var i västberga på amadeus :D!Vi mötte upp Bratislaw o lilla andjela i hallunda,sen åkte vi och hämtade Dajana och sen åkte vi till västberga :D<333!
Det var inte så mkt folk,men det var jääätteee kul :D!Värkligen,dem sjöng jätte bra o allllttt!Kärlek till dem <33333!
Pappa hämtade oss vid slutet,dajana sov hos mig :)<3333!Vi la oss vid 04 : 00 x)!

I söndags skulle vi vaknad vis 09 : 00,men det blev 11 : 30 istället XD!Vi åt frukost,snackade med mina föräldrar och åkte til folklor :)!Vi sjöng hela vägen dit :P!Vi var skit få på träningen -.-!
Åkte till min farmor med kristina efter det.Sen va jag hos Steffi o Kristina :)<333!Vi lekte,kramades osv :P<333!
Sen softade jag hemma :)!

Idag vaknade jag vid 10 : 30 men fortsatte att sova :P!Gick upp vid 12 : 40 :D!Var ensam hemma :D!Sen var jag hos doktorn med pappa <333!Sen handlade vi...Åt med min bror och vi åkte till mälarhöjden :)!Vi chillade där :)!Aleks kom sen XD!Asså han e skit rolig  XD!!!
Efter det hämtade pappa Niko :)!Jag & Dajana åkte till heron :)<333!Vi åt och fikade :)!Vi pratade om allt möjligt :)<3333!
Åkte till skäris sen,pappa o niko hämtade mig där :)!Vi fixade lite saker och åkte hem :)!
Jag åt och duschade,lyssnar på musk och messar :D!Alla sover typ :P!
Ska också sova snart :)!

Puss så länge :) <333!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack sötis <3

2011-03-01 @ 00:52:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Kusse

A znaci tako kusin, kusiner ne zovete na veridbu :-(( hahaha xDDD

2011-03-01 @ 10:23:26
Postat av: Andjie

Hhahahahahahhah xD!Men det blir inget muso,pukla tikwa xDDD!

<333

2011-03-01 @ 13:48:53
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0