Bilder :)!

Såå :)!Nu har jag gjort lite av plugget :)!Och städat mitt rum :)!
Chattade med Alex(fr min klass),Maja och Milos :)!Alex har bytt skola :/!E ensam Serb i klassen igen XD!
Lyssnar på musik nu och lätar efter nån klänning nu :)!Ska på fest på lördag :)!

Och nu får ni  bilder som jag har lovat förra veckan :)!Det e bilder från festen (27/01-2011)!


Jag & Maja <333


Marija M & jag <333


Dzenan <3333


Jag & Maja <333 (Marija M,Dajana o kattis i bakgrunden :P )


Aww :)!Maj & jag <3333


Alla e i sin egen värd xD


Kattis & Maja <333


Marija,Dajana,Kattis & Maja <3333


Jag  & kattis <3333


K & M <333


Så här glad e kattis när hon dricker XD <3333


JAG :p


Glada gänget dansar x))


x) <333

Så :P!Det var en del bilder :P!

puss <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0