08/02-2011

Heeej bloggen :)!

Jag lever typ...Det hände mkt så det blev ingen uppdatering...
I söndags hammnade pappa på sjuk huset,han kom hem igår...Tack och lov mår han bra nu <333!
Sen så hammnade jag på sjuk huset igår -.-!Mina halsmandlar sitter fast och jag har nån bakerie?!
Ska opereras :/!Först ska jag käka medicin i 2 veckor,sen ska jag på kontroll och så ska vi se n'r jag ska opereras...
Jag mår lite bättre idag,men andas svår fortfarande och har svårt att svälja :(!
Är hemma med pappa...Kollar på tatueringar och lyssnar på musik :)<3!
Städade lite mitt rum och hittade mitt kort till skolan :D :D!
Ska duscha och plugga snart...Vi hörs...

Kraamm <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0