25/12-2011

Hej älsklingar! ♥
Haft en bra kväll igår? Det hade jag iallafall. På kvällen hamnade vi hos Boka,skarttade en massa med Valentina,vi sjöng,chillade med vp osv. Kom hem vid 04 : 30 och somnade direkt. Imorse vaknade jag vid 11 : 00 och alla sov då,jag kunde inte tro :)! Mamma och pappa skjusade mig en snabbis till Sandra jag skickade över bilder från Nikolas födelsedag och jag vinkade hejdå till Sandra eftersom hon åker till skåne idag :( ♥ !
Jag har bränntt mig idag,det gör jävligt ont :(! Jag har haft gäster och sfixat bilder hela dagen.
Nu börjar folk bomba mina bilder på fb -.-! Jag sklänger in bilder senare. Puss ♥
Jag och min favorit på Nikolas födelsedag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0