23/12-2011

Hej mina finaste bebisar! ♥
Allt bra? Själv mår jag bra och har haft en toppen kväll igår :) ♥ !
Dagen var ganska stressig, jag grät på grund av min klänning -.-!Men sen var det underbart :)!Vi firade min bror, pumpade på hööög musik,dansade och hade det kul :)!Efter festen kom mina föräldrar dit och vi var kvar lite i lokalen med Daki o David. Efter det drog pappa och nikola till jobbet och jag,David och Daki drog hem till oss :)!
Haha Daki somnade direkt och jag & min bitch krigade,vi hann bråka,vi pratade,vi drev,vi tittade på film & baskat osv :) ♥ !Till slut så somnade David också och jag halv sov,hade en underbar kväll iallafall!!! ♥
Min pappa skjusade hem dem imorse och jag gick och la mig,sen så väckte mamma mig,vi skulle till lokalen och städaaa -.-!
Efter det duschade jag och träffade Sandra :)!Sen så har jag inte gjort mer.
Har ont i hela kroppen och armbågen ( Davids fel )! Ska kanske ta och sova lite nu :)!
Pus puss

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: Ikväll ska jag bara slappa och så blir det säkert någon film. Har du några filmtips? Kram

2011-12-23 @ 19:31:58
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0