21/12-2011

Heej på er!
Kan börja med att säga att uppdateringen kommer vara dålig under hela veckan. Har en massa att göra.
Idag vakande jag efter 09 : 00 och åkte till skolan. Var där en stund,sen hämtade pappa mig och vi drog hem. Idag har vi fåt loovvv :D!Tummen upp för det!
Efter det gick jag med mamma och bror för att köpa lite grejer,sen med nikola till skäris och sen med pappa för att fixa något.
Vi har gjort en massa saker idag inför imorgon och jag är helt slut.
Jag ska duscha snart och prata med min kusin om :)!
Puss

Kommentarer
Postat av: neli

haha? va? haru? =D vi kanske har setts HAHA! åh belgrad... älskar den staden =)

kram

2011-12-22 @ 00:13:45
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0