04/11-2011

Hej folket! ♥


Igår var min dag upp coh ner. Innan jag skulle på fest var jag sur,ledsen,irriterad och allt möjligt.
Men på festen var det bara för underbart! Brankica och gänget plockade upp oss och vi åkte till Middgård. Det var helt galet,kan inte beskriva hur underbart det var! Jag sjöng och dansade så mycket,gick hem utan nån röst :)!Jag hade så ont i fötterna men det var verkligen värt det!Såg folk som jag inte träffade på länge :)!David och jag hade så kul,vi skrattade en massa,han skämde ut mig totaaalllttt!Jag behåller det för mig själv :D!
Hursomhelst så kunde ingen göra mig sur efter festen igår :)!Kommer verkligen minnas den här kvällen! ♥
TACK FÖR EN OFÖRGLÖMSK OCH UNDERBAR KVÄLL ALIHOPPA! ♥


Idag väckte pappa mig vid 12:30 för att vi skulle till farmor eftersom hon fyllde år. Var där med familjen,Sttefi är så rolig unge!Våra föräldrar berättade vad vi gjorde som småa osv,det var kul :)!
Efter det träffade jag Maja,vi promenerade och pratade. När jag kom hem städade jag mitt rum + garderoben :)!


Nu ska jag duscha och fixa mig.Hörs sen,puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0