23:09

Heej bloggen :) ♥ !


Som ni nog vet var jag i skolan idag. Hade svenska,vi pratade fick lite böcker osv.Sen åt vi och smlades i klassrummet.Sen drog vi till tanto-Hornstull.Vi gjorde lite aktiviteter,gick på tipspromenad osv :)!
Vi slutade vid två.Sen drog jag hem,åt en snabbis och åkte med pappa för att hämta hans kompis och sen till Kungens kurva. Vi drog til bussen som åker till Serbien,var lite där hade lite skoj och sen drog vi till Steffi ♥ .
Efter det drog jag hem och duschade en snabbis. Sen åkte jag till skhlm och mötte den bästa och hennes lillesyra :) ♥ !Efter det promenerade jag & Daja till heron,vi satt i Cafe Classico och pratade :)!Vi hade det underbart,sen promenerade vi till kungens kurva till donken,jag åt ovh vi pratade lite till sen drog vi hem :)!
Så nu sitter jag hemma och lyssnar på musik.Ska fixa lite grejer så hörs vi :)!Kram ♥




Det finaste jag vet,jag älskar dig ♥ !Tack för allt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0