04/04-2011

Heej sötnosar (A)!Det var länge sen :)!
Jag hann aldrig blogga,men ni för höra nu (A)!
I lördags jobbade jag inte.Var med min mamma i stan :)!Bästa dagen :*!Vi umgicks,vilket jag gillade (A)!Vi åt,shoppade,drev,pratade osv :)!Älskar dig mamma <333!
Sen kom jag hem,skulle möta upp Dajana men hon fick komma till norsborg ist :P <333!Vi chillade här en stund,sen kom milos,men alla drog åt varsitt håll XD!Pappa sjusade oss till Segeltorp och han och mamma åkte vidare :)!
Jag och Dajana gick på bio sen (A)!Vi kollade på no strings attached :)!Bästa filmen,den var skit bra :D älskar den<333!
Sen promenerade dajana och jag hem till henne :)!Det var skit mysigt XD!Vi drev sönder hos henne XD<3333!Sen slockade vi helt plötsligt :P!
Men bästa helgen var det hittills med Dajana <3333!Älskar dig :*<3333!
I söndags vaknade vid och började driva direkt XD<333!Sen åt vi frukost och la oss igen XD!
Efter det hämtade pappa mig :)<333!Jag såg min bebek oxå (A)<333!Vi sjusade Niko till älvsjö :)!
Varken Dajana eller jag gick på folklor XD!Orkade inte -.-!
Iaf,åkte med pappa till Steffi sen :)!Var med honom tills han sommnade :)<3333!
Var hemma och chillade sen,duschade,fixade saker till skolan osv....
Idag vaknade jag vid 07 : 30,fixade mig och drog till bussen...Det var fan import buss,den var helt läskig asså :O :S!Iaf mötte upp Cianta sen (A)<333!
Vi åkte till skolan.Hade läspass,sen matte -.-!Och engelska,vi hade prov,det gick bra tror jag (A)!Sen hade vi lunch och då var min bebbeeekkk ddääärr (A) :D <3333!Jag snackade med honom och dog av garv XD!
-Jag har din bild.... -Va,ofta,säg jag svär(och största leendet)!Hihih min bbeebbbiiisss :*** <33333333!
Sen chillade jag med Cianta och vi dog av garv igen XD!
''Emma,emma,hur mår du emmaaaa''? - ''Aaa jag mår bra,sj då'' ? -''A jag  mår jätte braaa '' XD!Hahahah XD!Bästa dagen i skolan fan XD!Bästa minnen :)<333!
Sen hade vi bild.Efter det kom Piotrek :)!
Jag drog hem,chillade en stund och åkte till skäris.Jag klippte mig :)!Har bestämmt mig att låta håret växa :)!
Sen träffade jag Dajana,vi pratade,åt glass XD drev och chillade :)<333!
Åkte hem sen och träffade Cianta,Pitrek och Michek(stavning) XD<333!Vi chillade en stund tills deras buss kom och jag drog hem :)!Bästa humöret XD <3333!
Duschade och fixade mig :)!
Tar det bara lungt nu :)!Kram på er <333



Kommentarer
Postat av: zaneta

älskar dej bebis!<3333333 våran humör äger! :);**

2011-04-05 @ 07:18:42
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Andjie

Absolut bebo :*****!

<33333

2011-04-05 @ 23:15:40
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0