Kako mi nedostajes...

Heeej bloggen :)!
Jag hinner inte blogga,men men...
Imorse vaknade jag vid 12 : 00,hade värsta mardrömmen -.-!Hahaha XD!Katastrof...
Dajana ringde då och bad mig åka till stan :)!Vi chillade där,sen åkte vi till henne :)!Vi drog till kungens kurva sen,så hon klippte sig :D!Tvingade henne klippa lugg XD!Hon blev jätte fin i lugg :D<3333!Ska klippa min om typ 2 veckor XD :P!
Sen drog vi till henne igen XD!Jag plattade håret och chillade ( kako nosci XD) ,sen åkte vi till Heron :)!
Vi träffade Maja & Tasa :)<333!Det var kul och var hos Dajana igen XD!O Dajanas lille bror e så rolig XD!
Pappa hämtade mig efter det,åt och duschade :)!Ska måla mina naglar nu och sova :)!
Vi hörs imon :)!Puss på er bebisar ♥ !

Ny klippt ~ Dajana ♥

Kommentarer
Postat av: "Den nyklippta"

Djubreee jag visste det...xD NAAAW xD hoppas våra planer blir av inför nästa helg...:D love ya! :*<33333

2011-04-24 @ 01:03:57
Postat av: Andjie

Hahahahah hopppaassss :DDDD!

<3333

2011-04-26 @ 23:26:22
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0