Dagens (A)!

Dagens planer: Skriva hälsopedagogik läxan,läsa ignom teorin(idrott) och sova (A)!
Dagen vill ha: Min bebek <3333
Dagens klädsel: Svarta byxor och vit tröja :)
Dagens smink: Ingen
Dagens frisyr: Lockigt. Men platt nu eftersom jag klippte mig :D!
Dagens saknad: Min mormor,Viktor och Tamara <333
Dagens humör: Bra,bra,braaaaaaaaa =D
Dagens sms/samtal: Hihi har några :)!
Dagens borde: Hålla min käft stängd och ignorera -.-!
Dagens sötnos: Min bebek <333!
Dagens längtan: sommar <333
Dagens sämsta: Vet faktiskt inte :)!
Dagens fundering: När jag ska åka till Juggan (A)!Och...Beebbbeeekkkk :P<33333333



Jag 2009 :)! Ska ha såhär långt hår igen :P (A)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0