26/04-2011

Heej bloggen :)!
Jag suger värkligen på att blogga,men det var ju lov :)!
I söndags var det påsk och jag var i kyrkan :)!Tog det lungt bara :)!
I måndags var jag med Daja,vi solade :P!Tog det bara lung,det var ju sista dagen i fri heten :)!
Var hos mina kusiner och lekte med Steffi,sen målade jag spider man på hans hand XD!
Idag började vi skolan,vi hade samtal var och en första lektionen,så vi chillade :)!Sen hade vi läspass och lunch :)!Efter det hade vi bkf,alla håll på att sommna :)!Efter det fick vi sluta :)!
Träffade Dajana,var med henne i stan,sen åkte vi till hennes hemspråk xD!Jag skrev min läxa och garvade med Daja XD<3333!
Var hos mina kusiner i fittja,gosade med min bebis steffi <333!Sen lekte jag,stefi och kristina :)<333!
Lyssnar på musik,tänker och tittar på en massa saker på nätet....Ooooo kollade e 23: 20 redan :O?!Tiden flygger :S!
Oooo har skit ont i ryggen :(!
Puss <3333

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-27 @ 09:04:29
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0