20/04-2011

Heej på er sötisar :)<333!
Idag vaknade jag vid 09 : 30 var med min mamma i hallunda,vi fixade lite saker :)<333!
Drog hem en sanbbis,bytte om och åkte till Fittja :)!Jag träffade Prenka :D <33333!Skit länge sen :)!Vi var i stan,vi chilllade,pratade och skrattade :)!Sen åkte vi till skäris :)!Jag köpte jeans och påskägg :)!
Sen åkte jag till Mälarhöjden :)!Chillade lite med Dajana och åkte hem sen :)<333!
Sitter,tänker på massa saker  och lyssnar på musi,ganska hög volym :D!Hihhi,får bort tankarna så :)!
Ska träffa Cianta sen :)<333!

Puss,puss <333

Kommentarer
Postat av: demir

hejsan!

jätte fin blogg du har :)

Skulle undra om du ville titta in på min blogg och se mitt videoinlägg och skriva en liten kommentar om vad du tyckte och om jag behöver tänka på något!

Skulle underlätta en hel del :)



Länk ------ http://demzzizbooii.blogg.se/category/demzziz-videoklipp.html



Kram! :D

2011-04-20 @ 21:50:53
URL: http://demzzizbooii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0