17/04-2011

Heej alla underbara läsare :)<3!

Som vanligt inte uppdatering under hlegen :/!Ska försöka ändra på det :)!

Jag spenderade hellaaa helgen med Dajana :)<333!
Jag sov hos henne fredag o lördag :)!Hihi..vi hade skit kul :)!Vi cyklade,pratade,promenerade,skrattade,tittade på filmer osv :)!Och det bästa var att det var fin väder (A)!Värkligen en lyckad och rolig helg :)<333!

Imorse vaknade jag & Dajana,vi chillade lite och pappa hämtade oss,vi var på folklor :)!En rolig träning var det:)!
Alla skrattade och drev :)!Åkte hem efter det,var i fittja en snabbis sen hem :)!
Duschade,åt och drog ut med Cianta & Rex x)<333!Vi promenerade och pratade :)<333!

Älskar vädret och solen :)!Och nu är man ledig,det är påsklov :D!Bästa <333!
Är inte på bästa humöret just nu :/!Vet inte riktig varför men ja...Ska chilla lite sen sova.Vi hörs imon.

Gott natt,kram <333




Jag älskar dig <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0