12/04-2011

Heeej bloggen :)!

Det var länge sen,men hade varken tid eller ork :/!Men I'm back now (A)!
Berättar lite kort vad hände under dem närmaste dagarna :)
Fredag


Var i skolan,jobbade och var en snabbis i skäris med Dajana.Sen åkte vi hem till mig,min mamm fyllde år så vi firade henne (A) <333!
Vi skrattade en massa XD!Sen sjusade vi Dajana hem och efter det somnade jag typ x)!
Lördag


Jobbade,var med Dajana hos mig en snabbis,fick reda på lite saker som hände i Montenegro men,men...Sen åkte vi till skäris.Promenerade till Segeltorp och åkte till Fruängen :)!Vi hyrde filmer (A)!Vi var ensama hemma och kollade på skräck :O XD!Hahah,bästa <3!
Sen chillade vi,sov hos Dajana (A)<333!
Söndag

Vi vaknade vid 11 : 00 åt frukost,fixade oss och drog till älvsjö :)!
Vi åkte ensamma eftersom alla var borta (Maja & milan e i juggan :S,tatjana åkte direkt,Sandra e bortrest osv)!
Sen hade vi folklor,gick hem lite tidigare xD!
Pappa hämtade oss i älvsjö :)<333!Chillade hemma osv.
Måndag


Var i skolan,chillade med pappa efter det :)<3333!Var hos mina kusiner i Fittja :)<3333!Och chillade med min mammi (A) <3333!
Gjorde inte så mkt :/!
Idag


Mötte upp Cianta och Mariusz.Sen åkte vi till skolan :)!Hade nån grej med röda korset första lektion.Vi spelade nån flykting spel,det var kul :)!
Sen hade vi rast och läspass,sen hade vi lunch och samling.Efter det tittade vi på talang jakt.
Aaa,sen var det tufft när tjejen började berätta om sin pappa...Vi började gråta och drog...
Åkte hem,chillade och sov halva dagen,vaknade vi 21 : 30...Mår helt rutteeettttt,vet inte riktigt varför...
Men ska duscha nu och fixa lite saker,vi hörs imorgon.
Puss på er <333
Kocham cie <333!

Kommentarer
Postat av: cianta

jag älskar dej min finaste!<333333

2011-04-13 @ 07:47:24
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Marielle's frisörblogg

Hej! Din fråga är nu besvarad. In och kolla! Kram

2011-04-13 @ 17:05:34
URL: http://mariellesfrisor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0