07/04-2011

Hej alla söta människor <3!
Jag kan börja med att säga att jag är sjukt trött :(!
Vaknade vid 07 : 00 imorse,fixade mig och drog till bussen :)!I morse fick vi våningsbuss XD!Hahah va fan :P!
Mötte Cianta <333!Vi hade matte,alla halv sov x)!Sen hade vi rast i typ 2 timmar.Så jag & Cianta drog till Donken XD!Vi väntade typ i 10 min innan dem började servera vanlig mat (det var frukost innan) XD!Vi käkade och pratade :)!Sen drog vi och köpte kinder bueno och chillade i centrum lite :)!Sen drog vi till skolan och hade matte igen -.- :)!Men vi jobbade på (A)!
Sen hade vi lunch rast,vi chillade i skolan osv :)!Sen hade vi svenska.Sen skulle vi ha uppdrag men vi slutade tidigare,läraren var sjuk :/!
Sen så satt jag,Cianta,Nissa och Lovisa och snackade :)<333!Asså inga kommentarer,blev galen -.-!Stör mig på vissa idioter -.-!
Sen drog vi hem :)!Chillade när jag kom hem,var en sam (A)!Tittade på tv,käkade glass och kom på att mina böcker e kvar hos Cianta,jag glömmde dem XD!Sen åkte jag med Niko till Fittja till min farbror och kusiner :)<333!Myyyss :)<3333!
Duschade och fixade läxor. Ska sova nu,är skit trörr och ska jobba och grejer imon. Och har muntliga nationella i engelska :/!Hoppas det går bra (A)!
P.S. Äckligaste vädret.Vf blåser det så mkt :(?!

Gott natt på er bebisar :)<3333!


Hahah omg vad jag hittade på min usb XD (A)!9:an höstterminen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0