01/04-2011

Heej kära vänner :)<3333!

Ännu en månad har gått,tiden flyger.Redan första april :)!?Ny månad,nya tag,nya bekymmer...
Jag hoppas att ni inte blev lurade idag :)!Det blev jag :) -.-!

Vaknade kring 06 : 30,fixade mig och halv sprang till bussen -.-!Hann precis :)!Mötte Cianta :)<333!
Vi hade läspass,sen svenska och engleska.Efter det hade vi lunch och vi slutade :)!
Såg kattis,hon var i min skola :)<333!Sen kom Dajana till Liljeholmen vi köpte glass på donken och drog till mälarhöjden :)!Vi jobbade :)!Blev så lurad av Dajanas pappa XD!Neeeejjjj XDDDD!!!Efter jobbet drog vi till skäris och fikade :)<3333!Sen blev det tjafs om festen,men jag gick inte :D!Kan inte tro (A)!Gick hem,åt och duschade :)!
Pratar med Dajana i telefon nu :)!Ska fixa mig snart och sova :)!
Vi hörs imorgon :)!Puss på er,gott natt på er :)<3333!



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej okej :) Vart bor du någonstans?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-03 @ 18:15:26
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0