Fredag,lördag,söndag & idag...

Hej alesammans :)<3!

Jag hade inte tid för att blogga...Här får ni höra lite om fredag,lördag,söndag & idag :)!


Fredag:


Vaknade vid 09 : 00 fixade mig och mötte Zaneta :)!Vi åkte till Liljeholmen centrum,jag köpte en stor svart halsduk :)!Sen drog till skolan...Hade musik...
Efter skolan mötte jag upp Maja & Tasa,vi var i stan sen åkte jag hem....Mina kusiner kom sen,sen så kom Dajana vi promenerade till Ica Maxi,frös som fan :S!Maja kom dit sen...vu  handlade och åkte hem till mig...Vi kollade på farsan,Steffi bebis sommnade direkt x)!Chock gullig när han sover,kunde inte väcka honom se,stackarn XD<3!Sen så åkte Dajana hem...Jag tittade klart på filmen med Nikola & Maja :)<3!Assså bästa filmen :) :D <333!


Lördag:

Jag vaknade vid 08:00,duschade och drog till jobbet x)!Efter jobbet åkte jag & Dajana till mig<3!Sen kom Tasa<3!Vi var ute osv :)<3!Var trött hela dagen...


Söndag:

Jag vaknade vid 13:00 XD (stolt)!Sen så fixade jag mig och drog till Fittja...Min farbror fyllde år :)!Grattis farbror :)<3!Sen var jag där typ hela dagen,lekte med steffi osv :)!

Det e någ det vad jag minns :)!Jag kmr inte riktigt igåg :/!


Idag:

Dagen började med att jag vaknade vid 07:00,duschade fixade mig och drog mot hallunda :)!Mötte upp min man :)!Vi snackade osv :)!Hade läs pass första lektionen,sen hade vi matte med Karin -.-!Vi satt ute och ''jobbade'' XD!Vi köpte klobbor som färgar tungan i blåt XD!Sen så drev Ramazan med alla XD!Bästa...hallå,du har tappat din näsa XD!Skit...Sen hade vi bkf,som gick segt-.-!Efter det hade vi lunch,sen AoL...Jag & Zaneta kvävdes av garv XD!Skiittt XD!Kunde inte andas XD!Fick slutade vi 14:00...Var i centrum med Zaneta...Sen åkte vi till skäris :)!Träffade Nemanja,Nikola & Mirko :D!Nemanja bar mig och misshandlade mig som vanligt x)<3!Vandrade i skäris en stund...Zaneta köpte en väska :)!Sen drog vi hem :)<3!
Jag städade hela mit rum + garderoben :D  ( S T O L T :D ) ! ! ! !Så duschade jag nyss och målade naglar :)!Tänker på att ändra designen,o det ska jag göra :)!

Sååå...det var ett lång inlägg :P!Vi hörs,puss <3!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0