29/09-2010

Shululu :) <3!

Blev ingen uppdate igår...Men ni får höra lite....
Hade läspass första lektionen,sen hade vi prov i svenska/bkf/aol...Efter det hadde vi fotografering XD!IGEN :p!meen aaa!Efter det hadde vi lunch,värdens äckligaste...Jag o Zaneta drog till centrum o åt kebbab :)!Sen så satt vi med Emelie och Malin i donken!Sen så männen som glodde värs :O!Chock irriterande-.-!Hade håltimme så vi satt kavr och sist hadde vi engelska.Bästa när Theo komm o frågade '' Oooo what are you doing '' , Ramazan baa aaaaeeeoo XD!Hhahahahha...Sen så var jag med Maja & Niko ute osv :)!
I mors vaknade jag runt 07 : 15 ,fixade  mig och mötte upp kochanie :)<3333!Vi gick till t.banan med det var stömavbrott-.-!Såg vi åkte buss till Maria(nånting) sen så gick vi en bit till skolan....Kom försent till läspasset x)!Hadde matte sen,sen redovisning i svenska/bkf...Jag hoppas att det gick bra,sen hade vi idrott,jag prommenerade med Sandra M :)<3!Sen hade vi lunchrast...Jag satt med Chanta o tjejerna i soffan,så kom Ramzan och dödade mig XD!Han misshandlade mig :$!Han bet mig,slog mig osv XD!Jävla ååsssnnnaaa :)<3!Sen hade vi klassråd,efter det var halva klassen hos rekton,vi byte esv val :D :D :D!!!Ledig på fredagar,ingen musikk :D :D :D :D!!!Jaaaaaa!!!Oh sist hadde vi engelska.Dog av garv när jasin danasde till waka waka XD!Ahahaha,skit asså XD!!!!Slutade vid 15 : 45 !Åkte hem med Cianta,Shayan o Jasin XD!Chaina,Shayan o jag dog av garv i t.banan XD!När mannen typ dorg elle fan vet vi vad han fjord på shayan XD!Kochanie & jag gick av i skäris,gick en snabbis till ählens,jag köpte Björn Axen till håret :)!O vi åkte hem sen...Pratade med Kuisn osv :)<333!
Gick igenom matten lite,ska göra det en gång till sen sova!Har matte prov imon,sen ska vi på nån mässa?!
Hursomhels,har sov morgon till 11:20 :P!Njanjanja :P!Ni får ha det bra,vi hörs <333!


P.S. PAPPY KMR HEM PÅ SÖNDAG :D <333333333!!!JEEEYY :D<333!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0