19/09-2010

Hallow <3!

Som ni vet var jag på kalas igår :)!Vart där typ till 01 : 00!Ungarna var skit gulliga :D!
Sen så åkte jag,Niko,Maja & Miki till Hagsätra...Mötte upp Daki där XD!Hhahahah....dog av garv när Maja tutttaaaa XD!Han hoppade upp XD!Sen åkte vi runt lite...Vi satt o garva,de lekte o misshandlade min krokodil :(!Sen höll alla på att kvävas av garv när Miki växlade med foten XD!Hhahahaha...skiittt XD!!Guuudd XD!!!Hade skit ont i magen...Kom hem vid 03 : 00 :)!

Vaknade runt 10 : 00 idag,fixade mig,åt frukost och pappa sjusade mig till  Älvsjö :)!Mötte upp Maja,Dajana & Tasa där <3!Vi åkte till Handen,var på folklor (A)!Knazz :P!Men det var rätt kul :)!Var där till typ 15 : 40 åkte hem sen...Pratade med Dajana i bussen x)<33!Var helt död på väg hem...Såg Mici sen :)<3!

Lyssnar på musik o messar med Maja nu :)<3!Ska duscha o måla naglar snart,sen göra lite matte...
Lägger upp bilder fr Majas fest sen om jag hinner annars imon :)<3!

Fest om 6 dagar,lääääääängtar :D <3!

Hörs,puss & kram <3!


P.S. Pappa,inget liv utan dig,älskar dej otroligt mkt <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0