16/09-2010

Heej folket :)<3!

Dagen började med att jag vaknade vid 07 : 00...Fixade mig o drog till hallunda....Mötte upp Zaneta :*<3!
Åkte till skolan,hade läsning första passet...Dog v garv o han(läraren,venne vad han heter) han stirrade värst :O!?Men jaa,sen hade vi aol,det gick snabbt :)!Efter det  hadde vi matte,Deniz kom jag blev chock glad :D!Han satta mellan mig o Camilla,vi drev :)<3!Sen åt vi o drog till stats bibblioteket....Sen så drog jag & Zaneta till stan,jag hittade inte det jag vill,blev skit suuur -.-!Åkte hem efter...Sen åkte jag till flemingsberg/visättra för att fotas till passet :D!Så det blir oxå klart....Sen så gjorde jag inget mer!Sitter o chattar,e halv sjuk :(!Ska träffa kusin vitamin imon =D <3!Wiii,vi ska shoppa :)!Men ska lägga upp lite bilder nu :)!
Puuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0