10/09-2010

Heej på er :)!!

Hinner inte blogga :)!
Igå hade jag skolan,jobbade typ med Alione,Jasin och min man  x)!Träffade dajana :)<3!Sen minns jag typ inte vad jag gjorde :S!
Imorse,väckte Niko mi för att jag grät i somnen :(!Sen så fixade jag mig och drog till hallunda :)!Träffade älskling osv:)!Drog till centrum o köpte lite grejer :)!Sen hade vi musik,det gick ganska snabbt...Sen åkte jag hem,duschade o mötte upp Dajan <3!Vi åkte till Hagsätra,hjälpte Maja :)<33!Sen kom Marko,Tasa o Dijana...Vi pumpade balonger XD!Drev,snackade osv :) <33!Jag ska mig på båda pekfingrarna :'(!Skit ont,venne hur :'(!Kom hem för en stund sen,ska sova nu e skit trött...Tror inte att jag bloggar imon för att jag ska jobba sen fiieessttaaa :D <3!Men aa...Hör
s,puss <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0