08/09-2010

Heej på er :) <3!

Dagen började med att jag vaknade vid 07 : 00,fixade mig o träffade min man :P<3!Vi hade lässnninngg första lektionen-.-!Sen hade vi matte och svenska :/!Sen idrott,sprang i hjäl,sen spelade vi fotboll :)!Ganska rolig lektion :)!Jag o Zaneta duschade,sen sprang typ till lunchen :O :P!Eftre det ''myste'' vi i soffan med alla XD!Alla misshandlades och våldtog varandra XD!!!Jag tappade luft när Dennis tön satte sig på mig :'(!Böööggg!Sen hade vi engelska...El hade,hade...Theo slängde ut folk,sen gick han o alla blev hem skickade :S!Faan asså,jävla cp de som förstår...Sen började vi tjafsa i klassen -.-!!!Men jaa...ska fan kämpa,skiter i alla...Men blev fan galen-.-!Sen så spelade Jasin bög XD!Han tog på sig min jacka XD!Och jag kan inte tro att en kille har linnse,chock gullliiggtt :D <3!!Åkte hem,duschade...Var med min älskande pappa,sen promenerade jag med Niko <3!Såg nemanja en sanbbis :)<3!Mår inte så bra,har huvud värk osv :S!Ska sova nu,puss på err <3!!



MOJI SU DRUGOWI,BISERI RASUTI...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0