00:14

Heej på er <3!

Dagen började vid 07 : 00!Vaknade helt dööd med tept näsa och ont i halsen :(!Fixade mig o träffade min kochanie...Sog en massa på väg till skolan(Adel,Dayhana,Pera,Struja osv)!Hade lässpass första lektionen-.-!Sen matte,sen svenska..Jag sommnade typ,värdens segaste lektion...Men Jasin var fett rolig när han fråga Åsa e hon med barn,ska hon skaffa mer osv XD!Hhahha...tönt XD!Sen hade vi lunch och håltimme i nästan 3 timmar så jag och min man drog till centrum :)!Efter det hade vi klassråd o jasin pumpande värdens största kondom o sprang runt XD!Hhahah,sen ramlade Lovisa fr stolen o dog av garv :S!Sen hade vi engelska...Shayan vill visa Zaneta hur det var på cirkus så han tappade stolen på hennes fot :O!O det gick illa till :(!Hhah...shayan blev chokc ledesen..Han ba ''Andji bror,det var inte meningen,vad ska jag göra''!Men det blev bättre se..Sen så stannade vi lite i skolan skule ta några papper...Under tiden hittade Jasin nån paraply och började driva,så väntade vi på Shayan tills han skulle avsluta sin spel...Så vi fyra drog till t.banan o där blev det knazz XD!Jasin drog inn zanta i t.banan o hon tappade mobilen,shayan gav mig den,så fick zaneta panik!Så föll shayan dörren hon sprang ut...Som kom f*ttvakten o ba:
-Du går inte göra så...!!
-Ja ba vah?!Det var inte jag?!
-Han ba jag såg dig...(o började viffta med händerna)!
-Jag ba..Giieetttaaa idijuutttt-.-!!!
Asssåå böööggg...I alla fall!F*ck vaknten...Vi åkte hem:)!Jag var skit dööd...Åt och duschade...Sen så skulle jag ''titta'' på tv men jag sommande...Mådde inte bra,sov till 20 : 00 tills min mobil inte väckte mig :S!Sen satt jag vid datan och chattade med ALione :)!Asså han e skit rolig :)!Sen så satt jag med pappa lite...
Sitter o laddar ner musik nu,ska skicka till ipoden nu o sen sova :)!
Vi hörs imon,det blir lite bilder imon :) <3!Ta hand om er,kraaamm <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0