08/10-2010

Shuue...

Hann inte blogga igår,sen så funkade inte skiten-.-!Men ni får hära lite :)!
I onsdags hadde jag läs pass och matte...Sen hade jag hål timme i typ 4 timmar :S!Softade i skolan,skolan var halv tom :O?!Sen så skulle vi ha klass rås och så sa Robban med jag har inget att säga,ni får ha rast :O?!Så hadde vi rast igen sen engelska...Venne fan vad jag gjorde efter...Duschade osv...Kollade på film med mamma,pappa & Niko,sen somnade jag på pappas axel :)!Hihi :D!

Igår vaknade jag runt 09 : 00 fixade mig o drog till fittja,mötte upp kochanie där o åkte till skolan...Hadde ingen läspass så vi började senare :P!Hadde aol första lektionen,tittade på nån film om hjärnan :O?!Sen hadde jag matte...Jag e smart och låste inn mina nycklar i skåpet -.-!Så skulle shayan vara tuff och skulle knippsa låset,han bryter fel sida av låset...Så skulle han bryta andra sidan oxå,så tpg han sönder mitt skåp...XD :O!Jag vet inte hur,men jag hadde inget skåp längdre :(!I alla fall hadde vi lunch,det var knas i matsalen så jag & cianta drog till coop consum o köpte godis :D :S!Hadde uls efter det,vi gjorde vårt grupp arbete....Jag tåg shayans mobil o lyssnade på musik,sen när vi skulle ha uppdrag dog hans telefon :P!Hahaha :P!Vi hade typ ''drama'' på uppdraget,kvävdes av garv XD!!!Sen lekte vi o sjöng :O :P!Osv...Vi fick sluta tidigare (A)!
Åkte hem,det regnade :(!Åkte med mina föräldrar o Niko till skäris,vi skulle handla med jag drog till Frasta istället :P!De var kvar i skäris :P!Kom hem lite innan 23 : 00 :)!

Idag...Hadde ingen skola :) :) :)!Vaknade vid 10 : 30,satt vid datan o kollade på jackor :P!Ska beställa med Niko sen :D!Duschade nyss,sitter med handuken på huvet :)!Ska tårka håret nu...

Hörs sen <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0