31/10-2010

Heej allihoppa :) <3!

Hur mår ni?Själv mår jag bra :)!
Som ni vet var jag på fest igår...Det var gallleett :D!Åkte till hallunda med Boka,sen mötte vi upp alla där :)!
Blev kaos med borden,sen fick bord till slut :)!Alla var typ där :D!Det var galet när Seka började sjungaaa !!!
Aaaaaaaaa...Jag stog framför henne och skrek som fan :D!Höll på att dö av värme :S!Men det var riktigt galet ändå :D!Jag hade värkligen kul :)!Nemanja & jag hade skit kul när vi danasade XD!Hade skit ont i halsen :S!Sen drev jag med Maja XD <33!Hade skit ont i föter :S!I en sekund flippade jag på folk,men det blev okej sen igen :P!Såg Duduw :D <3!Sen dog jag av garv när Marko skrämmde tjejen framför toan XD!!!O jag har värdens bästa granne Nikola(komsija) :)<33!Sen ville jag slå både Marko & Stefan :@ -.-!Båda var fulla!De kastade öl-burkar på varandra så det kom på mig o maja -.-!Sen gick Dajana & Tatjana hem...
Efter det stannade vi kvar lite...Det blev bråk -.-!Venne vad hände....Jag & Maja sprang tunt o letade efter folk XD!Sen så sammlade vi folks grejer,efter som de var fulla o glömmde sina saker :/!Menmen...Kom hem vid 03 : 00!Sommnade direkt :)

Idag vaknade jag vid 11 : 20,åt frukost och duschade...Sitter o lyssnar på musik o väntar på pappa,ska åka med honom sen :)!

Men vi hörs sen ska tagga nu :)Pusss <333!

Kommentarer
Postat av: zaneta

älskling jag har dagens blogg på min blogg! :D kommentera bara "jag är med", du kan vinna! :D älskar dej! <33333333333

2010-10-31 @ 15:21:47
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Andjie

Har sätt bebo :***!

Älskar dej <3333333!!!

2010-10-31 @ 23:44:30
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0