19/10-2010

Halloj,halloj :)!

Hur är det med är?Själv är jag sjukttrrööttt :S!Menmen,vad ska ma göra...
Vaknade vid 06 : 20 imorse,sen gick jag till vardags rummet och sommnade igen XD :S!Jag vaknade en timme senare...Så jag åkte ensam till skolan...Kom 15 min försent till läspasset XD!Första grejen jag såg när jag givk in i klass rummet hur Shayan sitter i långa kalsonger XD!Ahahahah XD!Bääässt XD <3!
Sen så pratade jag med min kochanie :* <33!Vi hade uppdrag efteråt,skrev klart min saga :)!Sen hade vi Uls,hade prov XD!Ahahaha bästa XD!Det gick bra tror jag...Jasin e bäst på att göra prov asså XD!!!Sen hade vi lunch...Efter det softade vi i soffan :)!Sen jaggade Cianta i jag efter 2 pers :P!Hahah...Det bästa var '' Vi måste snacka '' XD!Sen så VAR DET GALET XD <333!Efter det hade vi datakunskap och engelska XD!Asså ägg XD!När vi slutade öppnade Cianat **** skåp XD!Jag höll på kvävas av garv XD!!!Det går inte att beskriva :)!Asså älskar min ksola & klass :) <3333!Har skit kul där :)<333!Sen så åkte vi hem...Var med mina föräldar på kungens kurva...Duschade nyss!Ska göra svensak läxan nu...

Vi hör sen...Kissseeesss <333!

P.S. Twoje mi farmerice gowore u mraku,da dugo usamljen si il' u losem braku :p !!!


Cianta & Jag i kittelfjäll <333333


Kommentarer
Postat av: zaneta

älskar dej mest angie!! haha svär bästa dagen! vi måste göra om allting på måndag fan! älskar dej! <3333333333333333

;***********

2010-10-19 @ 23:20:58
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Andjie

Hhahah...längtar tills på måndag XD <3333333!!!

2010-10-20 @ 23:14:30
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0