17/10-2010

Halooj :) <3!

Dålig uppdate igår...Jag hade inte tid :P :S!
Åkte till jobbet vid 11 : 00 igår...Jobbade i full fart med Daja :D<3!Viktor sötnos var där :)<3!
Såg bonde nr 2 :S!Hhahah...Gul brevlåda(stani k***o ne znas ko te juri :p )!Var klar vid 17 : 00!Åkte med Dajana hem till henne,vi såg en snygging fr min skola :P!Hhahah XD!Daja hämmtade grejer(hon sov hos mig),sen prommenerade vi till kungens kurva,åt i donken sen gick till skäris,sen åkte i hem :)!Var framme i norsborg vid 20 : 00 :)!Sen såg vi kobasica :P<3!Var lite med henne,sen kom Maja & Miki!Vi drev sönder :P!Prommenerad,var på 7eleven sen och hos oss!Vi hadde skit kul :)<333!Sen sommnade vid innan 02 : 00 :)!

I morse vaknade jag vid 09 : ? !Duschade o Daja vaknade :P!Sen så åt vi,tittade klart på farsan och pappa sjusade oss till Älvsjö :)!Träffade gänget där :)<33!Åkte till Handen,hade folklor :)!Liaa gjorde frysir(stavning) till mig & Daja.Efter det hämmtade pappa oss,vi åkte till farmor,sen lämmnade vi Niko hemma och pappa o jag åkte till Ica Maxi :)!Efter det åt jag,gjorde matte,målade naglar och duschade :)!Tvättade min vita tunika,fläcken gick bort :D!Yuuppiii :D!Messade mid miki min kusse XD!Dör av garv :P!Snackade med Duca oxå :)<3!

Men hur som helst,en ny star på veckan imon...

Ska nog lägga mig snart...Sov got,puss & kram <333!

Andjela </3


Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

kikar in' hoppas att du får en fortsatt trevlig måndag! :D

2010-10-18 @ 14:24:35
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Andjela

Kikar in sen :)!Det samma :)!

2010-10-18 @ 23:08:51
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0