Packar...

God kväll folket :) <3!

Var ensam hemma med pappa,vi drev :)<3!Sen åkte vi till min farmor...Nikola & Stefan hadde kuddkrig x)!
Sen gick jag med Stefi & Kristina till hem till dom :)!Jag & stefi softade och tittade på tecknad :)!Sen lekte vi 3 :)<3!Gick hem efter det...Åkte med min bror och mina föräldrar till kungens kurva,vi köpte grejer...Sen åkte vi till Ica Maxi osv...Kom hem för ett tag sen...
Vi håller på att packa :/!Hatra att packa egentligen...:S!Men jag ska packa lite,resten gör jag imon...
Måste köpa allt först :P!Man blir så jävla stessad av att packa :S!Men jaaa :)!Kn inte tro att vi åker imon (A)!Wiii :) <3!Ska dra nu,hörs sen,puss på er <333!

 
Jag (A)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0