23:43

Heej gott folk :) <3!

Hur mår ni?Själv mår jag inte bra :(!E sjuk,hostar som fan och kan inte andas :(!Bläähh x(!
Hursomhelst...Vaknade vid 08 : 00 imorse,fixade mig och drog till fittja,åka med min underbara Cianta :)<33!
Hade läsning första lektionen,höll på att sommna :s!Sen hade vi aol,gjorde typ inget för att min grupp var klar :)!Sen hade vi matte -.-!Vi va bara 7 st XD!Vi gick igenom lite osv...:)!Hade lunch sen,uls efteråt och sist uppdrag...Vi masserade varandra :P!Assååå olljjaaa XD!Hhaha...Fick sluta tidigare (A)!
Åkt ehem med Jasin & Cianata <3!
Var med pappa & Niko i elgiganten...Vi lämmnade in våran tv -.-!Hhahah...Pappa e arg,tv:n e cp!Pappa ska göra kaos med han XD!Han ska klippa kabel och kasta parabolen XD!Min bror och jag kom på det här :)!Sen lämmnade vi Niko i Hande och jag & oaooa drog till Farsta :)!Efter det hämtade vi Niko,Maja & Dajana :)<33!Jag drev och pratade med pappa :)!Älskar honom otroligt mkt <3333!!Åkte hem sen...
Duschade och halvsov,min mobil väckte mig :S!

Ska dra och sova nu,mår inte bra :(!Hörs imon...Älskar er,pusss <3333!


Dagens planer: Sova :)!
Dagen vill ha: Sol,strand,värme...<3
Dagens klädsel: jeans,linne,kofta...
Dagens smink: Puder & mascara
Dagens frisyr: Utsleppt och uppsatt :P
Dagens saknad: Några :( <3!
Dagens humör: Så där :S!
Dagens sms/samtal: Har flera :)!
Dagens borde: Sluta tänka på en massa saker :(!
Dagens sötnos: Maja :)<3!
Dagens längtan: Att bli frisk?!
Dagens sämsta: Att jag e sjuk :(!
Dagens fundering: Varför kan jag inte bara skita i....Och glömma allt :(?!




Kommentarer
Postat av: Musse Pigg

Naaaaaaaaaw, musse, vare jag som vaknade dig?? :-((( Ma ustaaajes ti odma kad te ja probudim hehe <3 <3 <3

2010-11-12 @ 08:31:25
Postat av: Andjela

Heheh...MA nisi ti,neko me zwao sa privat nummer :S!Ewo ustala sam :P :***** <33333333!!!

2010-11-12 @ 13:43:58
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0