19:11

Heej bloggen :)!

Dagen började med att jag vaknade 07 : 10...Fixade mig,åt frukost och drog till bussen...Det var försenad-.-!Frös i hjäl :@!Mötte upp min Cianta :) <3333!Åkte till skolan...Hade läspass första lektionen,sen matte...Vi gjorde våran grupp arbete...Sen hade vi Bkf,pratade med cianta sen therese...Hade lunch efter det!Och sist aol....Slutade vid 14 : 00 !Var i centrum med cianta,sen åkte jag hem,cianat drog till stan...
Sommnade direkt när jag kom hem....Vaknade för ett tag sen...Lyssnar på musik och kollar på kläder på nätet :)!Ska beställa en klänning om jag hittar den :)!Ska ducha sen och fixa lite saker....Bloggar sen :)!


Bye :)<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0