18/11-2010

Hej mina kärra läsare :)<3!

Hur mår ni:)?Själv mår jag bra,eftersom det är torsdag och ingen skola imon :P!
Dagen började med att jag vaknade lite innan 08 : 00!Åkte till fittja och träffade min underbaraste männinska(Cianta <333)!Vi åkte till skolan,hade läspass första lektionen!Läste ut min bok :)!Älskar den :) (läste Shoo leen)!Sen hade vi AOL,efter det hade vi matte sen lunch...Efter det hade vi ULS prov och sist uppdrag :)!Satt bara med min kochanie,skit bra :)!Ingen störde osv,vi gjorde våran uppdrag!Vi åkte hem sen,men jag pratade i tell med Mussin sen <3333!Kom hem åt och dushcade,drev med min bästa pappa :)<333!

Imon är jag ledig,men har fullt upp :S:)!Ska åka på morgonen med min morsa till skäris,vi ska köpa några presenter och jag ska köpa kläder :)!Sedan ska jag kanske till Visätra och på kvällen till heron :)!Får se imon :)!

Ska fixa bilder,för att jag har skit många:S!Sedan ska jag kolla på survivor...Men vi hörs sen :)!

Pusss <3333



Älskar dig bebiisss :* <333!Otrolig mkt <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0